fflachigamalin

Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Malin - 23 juli 2016 12:13

Idag vart det ingen strand och bad för mig, trots varmt och fint väder.. 😕 Kanske åker och tar ett dopp med Dima sen iaf. Nu har jag en liten paus från tvätthögen! Skönt att få undan lite hemma också. Det är välbehövligt! Det blir lite tvätt när man är 6 personer i hushållet 😀

Hinner jag så ska jag baka lite också så att vi har nåt att ha med oss till badet en annan dag! ☺ 


Planerar eventuellt en tur till Värmskog och äta räkmacka ikväll, få väl se om det blir något...


Igår jobbade jag några timmar & sen vart det stranden. På kvällen tog Elin och jag en tur till sjön med hästarna ☺ Första gången som jag red barbacka på Fflach, vilket gick bra. Skrittade bara, tyckte att det va onödigt att utmana ödet.. 😉 Vet ju att åker jag av så slår jag ihjäl mig, är så osmidig! Är inte som förr när jag rullade ihop mig dom en boll och landade mjukt... 😜


    


Ha en bra dag! 🔆 


Ovido - Quiz & Flashcards