fflachigamalin

Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Malin - 5 juli 2016 22:20

I söndags eller egentligen redan på lördag började jag få känningar av njursten. Men på lördag fattade jag inte att det var det, utan trodde att det va lite värk efter att ha tagit cellprov på torsdag. Men nu efteråt förstår jag ju att det inte var det. Vid elvatiden på söndag kväll va smärtan olidlig.. Ringde 1177 och fick åka in direkt. Prover och smärtstillande, första sprutan hjälpte lite, men inte helt. Fick en till lite senare, med morfin. Tycker att det är otäckt med morfinet för man blir så konstig i kroppen. Men det onda försvann & jag fick åka hem. Om det fortsatte göra ont eller om jag fick feber så skulle jag åka in direkt igen. Det onda har inte släppt och idag fick jag feber igen. Återigen ringa 1177, med order att åka in direkt. Snälla mamma rycker ut och skjutsar mig även idag. Hon måste ju ha lite kul på sin semester... 😉 Eller inte.. Nu är jag iaf här igen & prover är tagna, inväntar svar på dom. Så får vi se vad som händer sen! Hoppas på att få åka hem och att febern släpper.. Skulle verkligen behöva jobba imorgon! Det va min plan iaf. Men är tyvärr ingen super women.. 😔 Jaja, jag hoppas att det sket en snabb vändning! ✊


   

Idag laddade hon upp med en bok istället! 


Ha det gott 😘

Ovido - Quiz & Flashcards