fflachigamalin

Alla inlägg under juli 2017

Av Malin - 10 juli 2017 22:11

Redan juli & om en vecka fyller Elin år! Idag var det hennes ponnys tur att fylla år. 7år idag, Elin fyller 14.... Vi har varit på kusten i ett par dagar. Innan det va Elin på en veckas ridläger. Hon var nöjd med lägret. Är ju alltid kul med läger & massa nya vänner osv. Däremot var väl inte själva ridpassen ngt vidare. Hon hade inte fått ut nåt av det. Blir ju lite ridskoleverksamhet av det hela. Är man van att rida själv & träna privat så blir det ganska stor skillnad på ridning. Kryddan var inte särskilt nöjd över att bo där en vecka, hon ville hem sa Elin... Nu är hon iaf hemma & verkar nöjd med det 😊


Kusten har levertat som vanligt, fint väder, men inte nån värme! Iaf väldigt mysigt att få med alla barn, är inte alltid som Linus följer med längre. 


Imorgon jobb igen, blir ingen lång semester i år. Nöjer mig med lite kort ledighet emellanåt ist.Fungerar fint det med! Funderar eventuellt på en utlandsresa v33. Nån som vill göra mig sällskap?! Skicka mig ett meddelande isf 😄 På önskelistan står Kroatien... Sol & bad är det iaf som gäller om jag ska åka nånstans 😎


Kram på er 😘

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards