fflachigamalin

Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Malin - 6 juli 2016 12:40

Ja, då har jag pratat med med två läkare. Den förste va en av de som har gjort en massa misslyckade operationer av min fistel. Tål knappt att se honom för han har betett sig så illa!! Inte bara att operationerna inte har blivit bra. Han lovade att ringa upp flera gånger & ändå hörde han aldrig av sig som lovat. T.o m bokat operationer som sen visade sig inte alls skulle göras osv... Men oj så trevlig han va idag... 😬 Som tur är inte han som ska spränga stenarna nu... Det hade jag inte gått med på ändå!! Sen fick jag träffa urologen. Han sa att det fanns två alternativ, antingen punktera njuren från utsidan, genom ryggen och koppla på en slang och gå med över sommaren tills de har tid att operera.. Eller att sätta en slang invändigt. Jag tvärvägrar båda alternativen!! Jag blev lovad operation redan i januari & då skulle det ske inom två veckor!! Nu skyller de på att det är så dåligt med tider för att det är sommar. Men va fan i januari var det tamejfan ingen jävla sommar!! Jag ska ha bort de här stenarna snarast!! Så nu verkar det bli så att jag får tid att ta bort dom nästa vecka. 

Fortsättning följer... 


De är inte sugna på att släppa hem mig heller. Men va sjutton ont kan jag lika gärna ha hemma.  Åker nog hem i eftermiddag iaf! 


Nu ska jag få mat.


Av Malin - 6 juli 2016 08:57

 

Blev kvar på sjukhuset inatt. Eftersom jag hade feber och fortfarande ont så vågade de inte släppa hem mig. Hade sån tur så jag fick ett eget rum! Nu har jag varit på röntgen, så väntar svar från den så får vi se vad som händer sen. Får injektioner med antibiotika. Och nästa skulle jag få kl 13, så verkar bli kvar en stund iaf. Jag hoppas att jag får åka hem senare idag! 

Ha en bra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards