fflachigamalin

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Malin - 10 juli 2016 23:24

Barnens hinderbana har Isac sprungit idag 😀 Och som han sprang!! Full fart & genom hindren plättlätt.. Jag stod vid andra hindret där låg han tvåa i sin startgrupp när han kom, men innan det hindret va slut så hade han passerat ledaren 😀 Han kom ikapp och förbi flera av de som startade innan också. In mot mål stod gladiatorerna och försökte stoppa dom! Isac blev stoppad av två stycken gladiatorer 😀 innan han tog sig in i mål.

 


En mycket nöjd Isac! 

Och just nu tror jag han är minst lika glad, för Portugal vann precis EM!! 👏👏👏


Carry som fyllde 6 år idag har blivit firad med tårta och presenter av Elin 😃

   


Avslutade kvällen med ett besök hos min kusin Cissi, för att kika på hennes lilla fölis 😍 En så himla fin liten hingst! 

     

Kom på förut att Elin ska väl ha storhäst om några år, så denna vore väl perfek 😉 Hoppstam & allt 👍👌😀


Nu är det läggdags, imorgon ska jag jobba ett par timmar. Sen blir det sprängning av njurstenar!! De ringde från sjukhuset i fredags em, de hade fått ett återbud imorgon så då fick jag den tiden 👍


Godnatt! 

Av Malin - 10 juli 2016 01:42

I fredags bestämde barnen och jag att vi skulle hitta på ngt bara jag och de. Men vad vi skulle göra kunde vi inte komma på. Förslag på en tur till kusten och gå på smögenbryggan, åka till Göteborg eller Ullared kom upp. Men ingen kunde bestämma nåt.. Så imorse när vi satte oss i bilen visste vi fortfarande inte vart vi skulle åka. Vid korsningen nere vid 63:an bestämde vi iaf att vi börjar köra mot Karlstad iaf! När vi närmade oss Grums så va det bestämt att vi skulle åka till Ullared 😂 I Grums fick det också bli lite frukost. 

  Räkmacka till frukost 👌


Sen körde vi raka vägen ner till Ullared förutom ett kisstopp. Jag har ju de jäkla stenarna i njuren som sitter ivägen, vilket gör att jag är kissnödig typ hela tiden... 


Vart en rolig shoppingdag med mina godingar! 💖 Elin som fyller år om en vecka hittade massa saker till hästarna och sig. Bla ny säkerhetsväst och en fin hjälm, som vart present från mormor och morfar. Hon hade fått ett bidrag till att köpa ny väst på hööks. Nu räckte det som skulle ha varit ett bidrag till en hel väst OCH en riktigt fin hjälm!! Lite nya borstar köpte vi också, flugspray och pälsglans mm. Carry fyller år imorgon så Elin köpte presenter till henne också.. 

Isac fick flera nya mysbyxor mm, han har växt ur allt han har nästan eller så är det hål i dom.. Såklart köpte även han lite roliga saker som tex xbox dosa och nerf-skott. 


På vägen hem pratades det nonstop!! Jag trodde båda skulle somna gott i bilen. En mysig dag med mycket skratt!! 😁 


Imorgon ska Isac springa barnens hinderbana mot gladiatorerna som kommer till stan!


Godnatt 😘 


   



Ovido - Quiz & Flashcards