fflachigamalin

Alla inlägg den 8 juli 2016

Av Malin - 8 juli 2016 01:28

...då kan man inte sova!! Jag bestämde mig för att jag ska jobba imorgon. Trots att jag egentligen inte borde. Men jag tycker synd om "mina"  elever som har uppkörning nästa vecka, och verkligen behöver sina lektioner. Men kort dag imorgon när det är fredag, så det ska nog gå bra! ☺ Har känt mig piggare idag och har inte haft ngn feber idag heller. Däremot fick jag ondare igen mot kvällen & nu går det inte att sova.. När jag verkligen skulle behöva!! 😴 

Funderar på om jag skulle ta en ridtur imorgon?! Det kanske kan skaka loss stenarna?! Kan va värt ett försök, vi får se... Känns inte jättelockande att sätta sig upp på en häst just nu däremot! 😱

Nu är det snart bara fyra timmar kvar tills klockan ringer så dags att göra ett nytt försök till sömn!  😴😴😴😴😴😴😴😴

Ovido - Quiz & Flashcards