fflachigamalin

Alla inlägg den 30 april 2016

Av Malin - 30 april 2016 22:50

Ligger här i min sjukhussäng & vill bli av med mitt dropp, få börja äta och åka hem!! Och sen få börja rida och jobba så fort som möjligt igen! Jag har inte varit på sjukhuset i en hel vecka än & ändå gnäller jag... Jag pratade med brorsan i tfn tidigare idag, han gnällde för han inte hade ätit på några timmar och var så hungrig. Det finns alltid de som har det värre, men lik förbannat så gnälls det!! Damen som ligger i sängen bredvid min har cancer och har blivit opererad & behandling väntar.. Hon har varit här i tre veckor!! Lik förbannat gnäller jag!! Trots att mina problem är en fis i rymden, jämfört med andras... Vet inte vad jag vill ha sagt egentligen, men gnäller gör alla mer eller mindre oavsett stora eller små problem. Och just i stunden kan ett litet problem kännas stort kanske.. 

Lite flum på kvällskvisten! Men nu ska jag sova. 

Godnatt 😘

 

Av Malin - 30 april 2016 10:57

Igår var ingen bra dag! Mådde illa och kräktes från och till hela dagen. Hade besök av faster Karin, Robin och pappa och mamma under gårdagen. 

Idag känns det bättre, ligger just nu i sällskapsrummet, där jag har ockuperat hela soffan. Tittar på firandet av kungen. Men nu vill jag hem!! Längtar efter alla, framförallt Dima och hästarna.. De tvåbenta har jag ju träffat.. Men får nog vänta lite till innan jag får åka hem.. Har inte fått börjat äta än. Ingen mat sen i söndags, ändå hade jag gått upp ett kilo!! 

Ha en bra valborg! 

Ovido - Quiz & Flashcards