fflachigamalin

Alla inlägg den 28 april 2016

Av Malin - 28 april 2016 20:07

Idag har jag fått flyga till Karlstad, först blev det ambulans från sjukhuset i Landskrona till flygplatsen. Värsta flygresan jag har gjort... Ett litet ambulansflyg, utan toalett... Just utan toalett var det allra värsta. Påväg till flyget fick jag nämligen en liter dropp som ville ut innan jag ens kommit in i flygplanet. Trodde jag skulle kissa på mig flera gånger om!! Kan säga att det var skönt när vi väl var framme i Karlstad! 

Nu ligger jag på avdelning här. Och har haft besök av Robin, jag va nog inte så mycket att besöka.. Va så fruktansvärt trött och ont i magen. Strax efter att han hade åkt så kom Fredrik, Elin och Isac. De hade med sig jättefina blommor 💐 men tyvärr så får man inte ha blommor på avdelningen så de fick de ta med hem igen. Men det är ju tanken som räknas ☺ Det var skönt att få krama barnen. Isac kröp upp och la sig bredvid mig 💕 

       

Resten av dagen har jag bara sovit, fattar inte hur jag kan bli så himla trött!! 

Ska fortsätta sova tror jag.. 

Godnatt 😘 

Ovido - Quiz & Flashcards