fflachigamalin

Alla inlägg den 25 april 2016

Av Malin - 25 april 2016 18:36

Nu har jag varit fastande sen igår.. Börjar på att va hungrig nu.. Blir väl inte bättre av att jag sitter och tittar på en repris av Halv åtta hos mig... 😂 Snart har jag druckit de fyra litrarna m Laxabon. Fy f-n va äckligt!! Det smakar typ gammalt akvarievatten. Inte för att jag har smakat det innan, men jag har iaf känt lukten.. Men snart så är det slut!! 👍

Preliminär operationstid är kl 10:30 imorgon. Jättetrevliga sköterskor här på sjukhuset. Även hon som jobbade på labbet som tog proverna förut. Hon hade själv opererats här, och hon sa att alla är så trevliga och duktiga. Hoppas det stämmer! ☺

Va inget större utbud på tidningar nere i kiosken.. Fick bli lite tanttidningar.. Så det passar väl. 😉😂

   

Av Malin - 25 april 2016 12:29

Vaknade tidigt imorse när hotellpersonalen började ställa iordning frukosten. Men lyckades somna om och gick inte upp förrän kl var 10. Duschade och gjorde mig klar för utcheckning som var kl 11. Jag hade inte bråttom eftersom jag inte skulle vara på sjukhuset förrän kl 12:30. Tog en promenad hit. Det är så varmt och skönt och solen lyser. Hade gärna stannat kvar ute idag.. Kom hit lite tidigare så gick in direkt. Träffade sköterskorna på avdelningen. Som verkar trevliga! Så har fått rum och säng. Ett rum med fyra sängar. Men änsålänge är jag ensam här. Snart ska jag gå iväg och ta prover. Och sen ska jag bara dricka 4 liter laxermedel!! 😝😝 Tur toan är nära... 😂 Hoppas att jag förblir ensam på rummet.. 😜

Ska passa på att köpa lite tidningar när jag går iväg och tar prover.

Hörs sen! 😘 

   

Ovido - Quiz & Flashcards