fflachigamalin

Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Malin - 14 januari 2017 22:10


 

Just nu softar jag bara på rummet & ska snart sova så jag är pigg och utvilad imorgon! Är plugghelg i Örebro igen. Och denna helgen valde jag att bo kvar på hotell, blir ju ändå ca 24 mil i bil som jag slipper.



Passade på att förbereda så mycket jag kunde i stallet innan jag åkte, så nu finns iaf höpåsar i några dagar för 6 av hästarna! Känns bra, tycker inte jag gjort ngt i stallet annars denna veckan. Allt har redan varit klart när jagkommit på kvällen...


     

Finaste Fflach han kommer gärna och umgås med mig istället för att äta sitt hö..   

 

Dima och jag roade oss med att ta en selfie en dag   


Fick en bild från Mona på mig, Fflach, Carry och Dima från när vi var ute på tur. Duktig kille och tjej!  

 


Ovido - Quiz & Flashcards