fflachigamalin

Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Malin - 11 januari 2017 22:01

Tillbringat dagen på jobbet 😀 Har kört tre kvällar så ska bli skönt med normal arbetstid imorgon! Imorgon kommer barnen så vi hinner umgås lite, för sen är det plugg i Örebro hela helgen. Denna gång ska jag bo kvar i Örebro. Ska bli skönt att slippa åka. 

Nu bara lite tv-häng. Sveriges Mästerkock 🥙 

Endast vart i stallet för att ge kvällsmat igår, annars inte ngt. Ska ge en stor eloge till mina stallkamrater Mona & Laila och min duktiga Elin som styr upp fixandet av mockning, vattning och höpåsar mm!! I måndags fixade Elin allt själv till alla stallets hästar! Allt från rengöring av thermobarer till mockning och lunchfodring. Du är en 🌟 Elin!! 😘 Även idag tog hon bussen efter skolan för att fodra och mocka ❤ När jag ändå är igång och skryter lite om min kära dotter så kan jag lika gärna fortsätta 😉 Nu är provet för gröntkort rättat & hon va godkänd på allt från delprov till slutprov 👏👍 Så nu kan hon ut och tävla om hon vill! 🐎 


Imorgon får det nog bli en ridtur! Får passa på...


Godnatt 😘

Ovido - Quiz & Flashcards