fflachigamalin

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Malin - 23 februari 2016 10:25

Sjukare än vanligt iaf.. Förkyld och feber. Käkar Alvedon för att hålla febern borta. Jag blir så jäkla kass av feber, det räcker med 37,5 & jag känner mig jättedålig! Igår hade jag 38,5, men pallrade mig till jobbet iaf. Skulle ha en praktikant som läser till trafiklärare med mig. Och hennes telefonnummer hade jag såklart lagt kvar på jobbet.. Och jag har elever som ska köra upp på onsdag, så de skulle verkligen behöva köra sina lektioner innan för att va redo på onsdag. Nackdelen när man är ensam lärare & ingen annan kan ta över ifall man blir sjuk. Talade om för min första elev att jag är sjuk, så han fick avgöra själv ifall han ändå ville köra. Resten av dagen var det elever som inte hade uppkörning på onsdag, så jag åkte hem. Hade hemsk huvudvärk och snor som rann, bäst för alla att jag inte var där då.. Hemma idag också. Imorgon måste jag iväg!! 

Känner mig lite bättre så det ska nog gå bra! 


Inget stall igår, mina snälla stallkompisar fixade allt 👍 Idag ska jag åka dit en stund iaf, djuren måste ju tas omhand-alltid! 


Annars har jag mycket gott sällskap av Simba och Dima här i soffan 💕

 

Ovido - Quiz & Flashcards