fflachigamalin

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Malin - 20 februari 2016 20:38

Skulle ju sätta igång och rida idag hade jag bestämt.  När jag tittade ut så var det ju full snöstorm!! Men tänkte att har jag bestämt så har jag ju... Oavsett väder... Fflach va på tå redan när jag kom in. Men slappnade av efter lite pyssel. Men när jag la på sadeln så höll han på att flyga i taket, va nog egentligen inte sadeln han vart rädd för.. Utan nåt annat.  Gjorde oss klara iaf & gick ut. Men jag insåg snabbt att om jag skulle hoppa upp så skulle snart flyga i backen ändå. Vilket kändes onödigt med tanke på va osmidigt jag landar numera 😉😝 Så vi tog en kort promenad istället. 


  Onödigt att gå ut tyckte han..  

 

Dima däremot var nöjd med promenad!! 


Nu kommer strax grannarna över på trerättersmiddag ☺

Av Malin - 20 februari 2016 08:07

Idag ska jag och Fflach börja motionera ordentligt igen. Han har haft lite vintervila. Det har varit så kallt & tråkigt så jag har helt enkelt inte haft lust att gå ut... Jag är för gammal för att rida när det är under -15 grader! Ska börja lagt med en skrittur idag. Får se sen under veckan ifall det kan bli nån tur till ridhus. 

Tänkte försöka bli bättre på att blogga också, bara vi kommer igång m ridning igen.


Nåt annat roligt som har hänt sen sist är att vi har startat en tjejklubb 😀 Vi är sex tjejer som ska träffas var tredje månad och hitta på ngt kul! Vi har lottat oss så vi är två och två som "har hand om" varje tillfälle & då vet inte övriga innan vad det är vi ska göra. Första tillfället föll på min och Maddes lott att fixa ☺ Detta ska bli kul!! 


Idag är jag uppe tidigt, funderar på att baka ngt gott frukostbröd, men då skulle jag behöva handla lite först & affären öppnar om 45 min, så vi får se.. Kanske lägger jag mig en stund igen istället 😝


Ha en bra dag!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards