fflachigamalin

Alla inlägg under december 2016

Av Malin - 7 december 2016 23:57

 

 

Finaste Sandy, som inte finns med oss längre. Men i 12 år hängde hon med i vått och torrt... Hon var min skugga, gick aldrig långt ifrån. Och Elin och hon hade ngt speciellt ihop.. Det verkar iof de flesta djur ha med Elin!




Av Malin - 7 december 2016 23:50

    

     

Sådär, äntligen gick det att få in några bilder!! Några gamla bilder på Dima, det ena när hon va liten plutt & tyckte att diskmaskinsluckan var en bra sovplats...

Mittersta bilden är från en av många lydnadsträningar, hopp apport.

översta bilden kommer jag ihåg väl. Isac, Dima och jag hade fika paus efter spår och uppletande i skogen. Det var tider det... 

Av Malin - 7 december 2016 23:50

  

     

Sådär, äntligen gick det att få in några bilder!! Några gamla bilder på Dima, det ena när hon va liten plutt & tyckte att diskmaskinsluckan var en bra sovplats...

Mittersta bilden är från en av många lydnadsträningar, hopp apport.

översta bilden kommer jag ihåg väl. Isac, Dima och jag hade fika paus efter spår och uppletande i skogen. Det var tider det... 

Av Malin - 6 december 2016 18:24

Idag har jag varit till halkbanan i Laxå med fyra elever. Tre timmar för mig att göra vad som helst medan jag väntar. Idag passade det väldigt bra, eftersom jag inte känner mig riktigt frisk än.. Roade mig med att läsa min gamla blogg & framför allt titta på alla bilder. Det är det som är så kul med att blogga. Att man kan gå tillbaka och läsa va man gjorde för flera år sen! Tänkte att jag skulle ha delat med mig här av lite bilder från förr.. Men det gick minsann inte! Den här bloggplatsen strular väldigt ofta med just bilderna. Det gör mig så himla irriterad!! Särskilt när man hunnit skriva ett inlägg till också... I-landsproblem, jag vet... Men inte mindre irriterande för det! 


När jag hämtade upp mina elever igen så kom deras lärare ut extra bara för att berätta att jag hade en så härlig grupp elever med mig idag! Ibland är det extra kul på jobbet sa han 👍😄. Berättade det för eleverna så de vart så nöjda! 😄


Ska göra ett nytt försök med bilder senare!



Av Malin - 5 december 2016 18:10

 

Ligger hemma i sängen och försöker kurera mig. Men jäkla febern vill inte ge upp! Har ca 39 & jag brukar va helt däckad bara jag kommer upp i 37,5... Men imorgon är det ett måste att jobba. Men förhoppningsvis så är det bättre imorgon. Idag har jag inte gjort ett dugg! 

Helgen gick snabbt som vanligt. Tittade på två innebandymatcher som Linus spelade. En förlust och en vinst vart det för dom. Linus gjorde tre mål totalt. Elin har haft en intensiv helg med grönt kort kurs, så hon kan ut och tävla nästa år! 

Lördag var vi på julbord med Robins jobb. Jag var inte helt nöjd med maten på det julbordet heller... Så nästa år vet jah redan nu vart julbordet ska bokas! 


Just nu ligger jag i sängen och tittar på lite bilder och drömmer mig tillbaka till sommaren.. Bilden längst upp är på Elin och Carry från sommarens träningshelg för Ulrika. Fina Carry gick så fint då! Även hon har haft en liten viloperiod nu, vi inväntar nya vinterskor innan vi sätter igång igen 😊


😘😘

Av Malin - 1 december 2016 23:45

Igår fick jag samtal från SVT nyheter, de undrade om jag ville ställa upp på ett litet reportage om cirkulationsplatser. Gillar ju inte att va framför kameran, håller mig hellre bakom... Men såklart lite roligt också! Så idag kom de till trafikskolan och vi begav oss ut på stan och körde cirkulationer, med en kamera upptryckt i ansiktet så jag knappt såg ut ur sidorutan.. 😱 Samtigt skulle jag svara på frågor och berätta hur man ska göra, hur ska man blinka, placera osv.


Imorgon är det fullt ös från morgon till kväll. Jobb, utvecklingssamtal & innebandymatch. Hinner inte hem mellan, så det verkar bli en lång dag! 


Va länge sen jag längtade så till helgen som nu... Har gått i ett utan ledig dag på två veckor. På lördag ska jag iaf sova till kl 8 😜


Natti natti 😘

Ovido - Quiz & Flashcards