fflachigamalin

Alla inlägg den 7 december 2016

Av Malin - 7 december 2016 23:57

 

 

Finaste Sandy, som inte finns med oss längre. Men i 12 år hängde hon med i vått och torrt... Hon var min skugga, gick aldrig långt ifrån. Och Elin och hon hade ngt speciellt ihop.. Det verkar iof de flesta djur ha med Elin!




Av Malin - 7 december 2016 23:50

    

     

Sådär, äntligen gick det att få in några bilder!! Några gamla bilder på Dima, det ena när hon va liten plutt & tyckte att diskmaskinsluckan var en bra sovplats...

Mittersta bilden är från en av många lydnadsträningar, hopp apport.

översta bilden kommer jag ihåg väl. Isac, Dima och jag hade fika paus efter spår och uppletande i skogen. Det var tider det... 

Av Malin - 7 december 2016 23:50

  

     

Sådär, äntligen gick det att få in några bilder!! Några gamla bilder på Dima, det ena när hon va liten plutt & tyckte att diskmaskinsluckan var en bra sovplats...

Mittersta bilden är från en av många lydnadsträningar, hopp apport.

översta bilden kommer jag ihåg väl. Isac, Dima och jag hade fika paus efter spår och uppletande i skogen. Det var tider det... 

Ovido - Quiz & Flashcards