fflachigamalin

Alla inlägg den 30 november 2016

Av Malin - 30 november 2016 23:24

 


Läser på sociala medier om alla som är på str;s (svenska trafikskolors riksförbund) höstmöte i Stockholm. Där hade jag också viljat va med! Men får ta det nästa år.. Kan inte hinna allt på en gång! Nej, här jobbas det för fullt 😀 Idag fick vi tårta av en elev som fick sitt körkort idag 👌🍰 

Imorgon blir en spännande dag på jobbet.. Mer säger jag inte 😜 Återkommer imorgon 😉


Hästarna står på lite halvvila just nu. Har varit mycket jobb ett par dagar, igår vart det ett litet lätt pass på 12 timmar. Men nu blir det lite normala tider igen. Ikväll va iaf Elin och jag och pysslade om våra hästar ordentligt. Packade lite höpåsar och annat rofyllt pyssel. Stallet är verkligen en plats där man kan koppla av helt och hållet ❤️


Helgen som kommer är jag äntligen helt ledig! Julbord med Robins jobb på lördag, annars ska jag bara passa på att umgås med barnen och hinna rida lite. Elin ska iof gå kurs hela helgen för att ta grönt kort. Men Isac och Linus är hemma! 


Nej ni nu är det dags att sova igen! 😴

  

Ovido - Quiz & Flashcards