fflachigamalin

Alla inlägg den 4 november 2016

Av Malin - 4 november 2016 23:23

       

Nu har bilen fått vinterdäck & även släpet 😊 Va till bästa pappa och fick hjälp att bytà imorse. Tur jag har papsen! Konstaterade att han som är över 70 år är smidigare än mig i kroppen!! Han står på knä på asfalten & byter däcken, ligger på backen o rullar in domkraften under bilen & lätt tar sig upp igen! Själv kan jag inte stå på knäna alls & stel att ta mig upp... Kanske är jag som är 70 & pappa som är 37?!! 😱😜 

Efter däckbyte och lite potatisskalning (potatis till mammas 60-årsfest imorgon) så và det dax att dra till stan på bio, Hitta Doris. Den va bra, trots detta råkade jag somna på bion!! 🙊 Sen mar på favvo restaurangen! & sen till Deje och titta på Linus som spelade innebandymatch. De vann med 6-4 😀👍

Avslutade med nattning av hästar och skjutsa Linus till en kompis. 


Imorgon ska vi som sagt till Brattfors på fest. Innan det blir det lite hästaktiviteter 😄


Morsning 😘



Ovido - Quiz & Flashcards