fflachigamalin

Direktlänk till inlägg 1 maj 2016

Rubrik saknas

Av Malin - 1 maj 2016 21:41

En dag till förbrukad här på sjukhuset. Hoppas att det är den sista! Men det vet jag inte förrän imorgon. Fick inte börja äta idag heller, trots att läkaren sa det i fredags. Hon hade nämligen glömt att skriva det i journalen & då vågar såklart inte sköterskorna ge mig nåt heller, vilket jag har full förståelse för! Sköterskorna här är jättebra och så trevliga!! Särskilt en som heter Amanda, verkligen rätt person på rätt plats! Men läkarna här på kirurgen (mag/tarm) ger jag inte mycket för!!! Så jävla nonchalanta och inte det minsta tillmötesgående.. Om det skulle bli några komplikationer så ska det väldigt mycket till för att de ska få operera mig igen. Och om jag någonsin ska opereras igen för ngt annat så ska de få en ordentlig frågestund innan!! Om det inte är nån vanlig rutinoperation. Nog om det, men efter 12 ingrepp där de inte lyckats med ngt (inte ens att va trevliga) så är inte förtroendet så stort. 


Imorgon sägs det iaf att jag ska få fil och the till frukost 😀 Det ska bli gott! Sen hoppas jag verkligen få komma hem! 

Mår bra och har gjort i två dagar nu och har inte särskilt ont heller. 

Har förresten haft besök idag också. Först kom Jenny hit och pratade bort en stund, sen kom Linus hit. Vi tog en promenad till entrén, där jag lämnade in en trisslott med vinst på hela 60 kr, så det blev två nya! Så nu är jag miljonär ett tag till 😉 Senare kom mamma och pappa hit, då blev det sällskapsrummet en stund och sen följde jag med dom också till entrén & passade på gå in till apoteket. 


Nu ska jag kolla film 🎥 


Natti natti 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 10 juli 2017 22:11

Redan juli & om en vecka fyller Elin år! Idag var det hennes ponnys tur att fylla år. 7år idag, Elin fyller 14.... Vi har varit på kusten i ett par dagar. Innan det va Elin på en veckas ridläger. Hon var nöjd med lägret. Är ju alltid kul med läger & ...

Av Malin - 14 maj 2017 22:48

Glömmer bloggen ibland... Men nu gör jag ett försök igen. Tappade sugen lite när Fflach kom hem igen. Inte för att han kom hem, utan för att han va smal & inte vanliga Fflach att rida heller. Upplevde honom som stressad. Men nu nästan två månader sen...

Av Malin - 28 mars 2017 22:54

Äntligen lite vårvärme!! I söndags var det ju helt otroligt skönt ute.. Jag startade söndagen med att åka iväg med Fflach, framförallt för att få lite miljöträning. Nyttigt att träna på nytt ställe med nya hästar. Han var inge roligt, springig & huvu...

Av Malin - 24 mars 2017 22:58

              Han är hemma igen! Och det va skönt att få hem honom igen... Även om planen va ngt annat. Han har haft det bra & blivit väl omhändertagen när han va borta på prov. Men han har nog ändå varit lite stressad över sitt miljöomby...

Av Malin - 4 mars 2017 12:37

Vaknade med feber imorse, så blir en extremt lugn dag idag. Skit, jag som skulle skriva på mitt examensarbete den här helgen. Men & andra sidan, orkar jag blogga så borde jag ju orka skriva på arbetet! Skillnaden är väl att då behöver jag tänka lite ...

Ovido - Quiz & Flashcards