fflachigamalin

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Malin - 13 maj 2016 18:37

Jag har varit trött, snurrig, spagettiben och lite illamående några dagar.. Råkade berätta det för mamma när vi åt lunch idag. Så blev genast medtvingad 😉 till vc för koll av blodtryck och provtagning. Hade tydligen väldigt lågt blodtryck. Brukar alltid ligga lågt, men nu va det ännu lägre. Jag skulle dricka och röra mer på mig för att få det högre. Här har jag ansträngt mig som bara den för att ta det lugnt! & då va inte det heller bra!! 😉😝 Så nu får jag röra mig mer.. 

Pappa fyller år idag, så imorse åkte jag och Dima dit och fick tårta. Sen in till F-stad och åt lunch. 

Sen en tur till stallet, borstade Fflach för första gången på flera veckor (andra har dock borstat honom), nästa vecka tänkte jag att han ska få komma igång och jobba lite igen. Får bli tömkörning ☺

Imorgon kommer Ulrika och har träning igen, Elin tar ett pass och Matilda får ta mitt pass även denna gång ☺


Nu ska jag inte göra mer idag än att fixa lite dipp till chipsen! 😀


Trevlig fredagskväll! 

Ovido - Quiz & Flashcards