fflachigamalin

Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Malin - 28 februari 2017 21:47

           


I fredags Efter jobb och skola så tog Elin och jag tåget till Göteborg, för att under lördag och söndag gå på gothenburg horse show! Vi bodde hemma hos min faster precis som vi brukar. Mjukstartade med lördag, då då vi gick på dagen. Hängde ganska mycket inne på mässan då och shoppade en del... 😄 Köpte inget till mig själv, eftersom jag inte vet om jag kommer ha ngn häst kvar eller inte. Så det blev en hel del till Elin och Carrie!! De kommer bli så fina. Bilder på endel saker som inhandlades finns upplagda här 😀 

På söndag var höjdpunkten att se världscup hoppningen & vilkET fantastiskt avslut att få se Henrik Von Eckermann vinna!!! Vi fick också se Casall ASK på sin sista tävling i Sverige, även det väldigt mäktigt... Synd bara att han inte fick avsluta med en felfri runda. Men oavsett så var det en riktigt härlig stämning och han tackades med stående ovationer så taket på Scandinavium höll på att lyfta. Minns tillbaka när vi var i Scandinavium när Milton avtackades från sin tävlingskarriär, samma mäktiga känsla då! 


Tyvärr va Elin sjuk, riktigt förkyld och hängig. Men orkade hänga i ändå. Men vi va båda trötta på hemresan. Blev lite sömn på tåget hem. På måndag morgon drog Elin och Isac till Sälen på sportlovssemester. Jag var nöjd över att va ledig för att hinna plugga lite under gårdagen. Men idag var det jobb 7-19 igen, tillbaka till verkligheten.. 


Ha det gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards