fflachigamalin

Alla inlägg den 17 september 2016

Av Malin - 17 september 2016 00:40

 

Ett par veckor med gips... Men två veckor går snabbt Elin!! 💗💪

Av Malin - 17 september 2016 00:05

Ja imorgon är det dags att åka hem igen.. Vi har haft det så bra på vår lilla semester! Solen har läst på oss i tre dagar & temperaturen har legat på ca 30 grader i skuggan. Har gått i klänning /linne både dag & kvällstid. Inte ens jag som alltid fryser har frusit 👍🔆 Skrattat och haft så kul ihop med Hasse och Annelie 😀 Bra resesällskap!! Annelie och jag var iväg och fixade våra naglar idag (så nöjda!), under tiden gick Robin och Hasse och tog ett par öl.

 

Mina naglar 😀 

 

Annelies naglar 😀 


Sen har vi varit till ett ölbryggeri, där vi åt och testade ett par olika ölsorter. Mat och dryck till mig och Robin för ungefär 130 kr, helt otroligt billigt! 

     


Vi har shoppat lite också 😀

 


Sen strosat runt lite mer  & några stopp för vätdkepaus och lite mer mat! 

 


En bra resa helt enkelt!! 


På eftermiddagen fick jag sms från Elin som hade ramlat av hästen (vilket hade gått bra), sen blev hon översprungen av andra ponnyn som var med.. Det gick inte lika bra däremot! De hade tur att grannarna såg att hästarna kom hemspringande själva. Så de åkte och hämtade Elin med kompis så de fick skjuts hem! 👍☺ Sen kom mormor och skjutsade till akuten. Där har de varit hela kvällen!! Slutade iaf med en gipsad arm... Stackars Elin 💗 Men tur ändå att det inte blev värre! Dessutom fick hon ont i knät igen också, men gipsad arm och kryckor är ingen bra kombination... 


Imorgon kväll åker vi hemmåt igen!! 


Ovido - Quiz & Flashcards