fflachigamalin

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Malin - 4 mars 2016 23:53

Vart ju ett jäkla slaskväder idag. Vilket innebär att jag skippade att åka till ridhuset. Ingen idé att riskera nåt när man inte måste! Vart bara det vanliga pysslet i stallet. 

Nytt passfoto är däremot fixat, så nu är det bara att vänta på att det ska bli klart ☺

Innan det så åkte jag ut till Bergvik för att äta lunch med mamma och pappa. Vart pizza för min del. Sen hem och fixa lunchen till alla hästar. 

Imorgon ska jag iaf iväg och träna med Fflach. Äntligen! Två pass ska jag rida imorgon 😀 Skulle få hjälp av Mona att lasta. Brukar inte va några problem med listningen, men har inte gjort det helt själv nån gång. Elin och jag brukar fixa det bra tillsammans, men imorgon är ju inte hon med.. 


På återseende imorgon! Sov så gott!! 😍 

Ovido - Quiz & Flashcards