fflachigamalin

Alla inlägg den 28 mars 2017

Av Malin - 28 mars 2017 22:54

Äntligen lite vårvärme!! I söndags var det ju helt otroligt skönt ute.. Jag startade söndagen med att åka iväg med Fflach, framförallt för att få lite miljöträning. Nyttigt att träna på nytt ställe med nya hästar. Han var inge roligt, springig & huvudet upp i luften. Detta är nåt nytt han har börjat med. Att köra upp huvudet.. Träna träna träna!! Nu kör vi på 🐎 När jag kom hem tog jag ut Carrie på en ridtur. Jag höll på att flyga av... Hon gjorde ett jätteskutt & en bockning från ingenstans. Vi skrittade lugnt & jag satt väl & halvsov (trött efter lördagens bröllop). Tror det va nån gren som fastnade mellan bakbenen. Så det va därför hon skuttade till, för sen fortsatte hon skritta lika lugnt. Mitt huvud kastades bak & sen fram, har fortfarande ont i nacken & fram på halsen. & på det en jävla träningsvärk 😂 Känns att jag lever... 😉 


Idag fick jag ett ryck & bmejade städa sadelkammaren & rensa & slänga en massa täcken. Plus storrengöring i Carries box, skönt tyckte hon & rullade runt när hon kom in 😀


Imorgon kommer äntligen Elin & Isac hem igen!! Som jag längtar, jobbigt när de är så långt bort... ❤


Imorgon ska det snöa... Härligt!! 😡Men jag tror våren vinner & det snart blir varmt igen! 🌷☀️🌷☀️🌷


Natti natti 😴

Ovido - Quiz & Flashcards