fflachigamalin

Alla inlägg den 4 mars 2017

Av Malin - 4 mars 2017 12:37

Vaknade med feber imorse, så blir en extremt lugn dag idag. Skit, jag som skulle skriva på mitt examensarbete den här helgen. Men & andra sidan, orkar jag blogga så borde jag ju orka skriva på arbetet! Skillnaden är väl att då behöver jag tänka lite mer 😉 Slötittar på vinterstudion nu & snart drar tremilen igång! Heja heja Sverige!! 👏👏👏🇸🇪🇸🇪


Har tur som har bra vänner i stallet som tar mina stallpass idag. Mona rycker in & tar både lunch och kvällspass! 👍💫 


Imorgon kommer äntligen barnen hem från Sälen!! 😄💞


Kram på er! 🌟

Av Malin - 4 mars 2017 00:54

Tror jag har fått ta över Elins baciller nu.. Tungt huvud, täppt näsa & ont i halsen, och då rasar även min mage som ett brev på posten. Åkte till jobbet imorse, men fick åka hem igen då det inte fungerade m en rasad mage. Så idag har jag legat på soffan hela dagen, till ikväll då jag åkte ner och tittade på Linus som hade hemmamatch, vinst med 10-2!! 👍🌟

Eftersom jag legat i soffan & inte gjort annat idag så har jag haft tid att tänka. Då kommer saknaden av Fflach över mig... Lilla gubben ❤ MEN jag vet att han har det bra! Det är viktigast, men det gör inte saknaden mindre!! Får rapporter med bilder med jämna mellanrum, det är jag så glad för! 😊


Men nu är det dags att sova, imorgon måste jag sätta fart med pluggandet!!


Natti natti 😘

Ovido - Quiz & Flashcards