fflachigamalin

Alla inlägg den 11 februari 2017

Av Malin - 11 februari 2017 22:30

Har varit jättedålig på att skriva ngt här! Men som vanligt handlar det om prioritering. Och skriver egentligen endast för min egen skull, ego.. 😉🙃 

Händer ganska mycket i livet, men håller det för mig själv ett tag till 😳 

Just nu ligger jag på ett hotellrum i Örebro. Har fått tränat på att coacha blivande trafiklärare idag. Intressant!! Ikväll träffade jag Annelie & vi käkade på stan. Gott och trevligt!!


Både Linus och Isac har haft innebandymatcher idag, missade förstås båda eftersom jag har plugghelg.. Elin ska på hoppträning imorgon & den missar jag förstås också. Men efter denna helg är det bara två träffar kvar innan vi är klara (förhoppningsvis) utbildningsledare 😄 Det har gått så himla snabbt, men det är riktigt roligt och intressant tycker jag!


På måndag väntar andra äventyr.. Blandade känslor inför det.. 🤔


Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon! 😘

Ovido - Quiz & Flashcards