fflachigamalin

Direktlänk till inlägg 24 april 2016

Uppdatera

Av Malin - 24 april 2016 22:49

Nu har jag uppdaterat dåligt igen.. Här kommer lite uppdatering i bilder.

Vi åkte till Sälen!! Där hade vi en otroligt fin stuga och helt fantastiskt väder 🔆 Torsdag till söndag var vi borta. Härligt avbrott i vardagen med hela familjen och några vänner! 

           


Sen jobbade jag ett par dagar, packade om väskan och drog till Prag med jobbet 😀 För er som inte varit där rekommenderar jag att åka dit! Vi hade en jättebra resa, billig shopping och god mat och dryck. Även maten och drycken var bra och billigt. En öl för mellan 13-15 kr ute på restaurang! 

 


Sen hem till vardagen igen, tycker väldigt mycket om min vardag!! 👍 😀 

   


Provridit en häst, modell grövre. En trevlig bekantskap!! Inte jag själv som ska köpa ny häst. Utan provred åt en annan. Om det blir köp så ska min mamma bli medryttare 😀

 


I helgen som var, alltså igår så var det träning för Ulrika igen. Den här gången var det bara Elin som tränade. Själv har jag lagt ner ridningen för några månader framåt. Får se vad läkaren säger om när han tror att jag kan komma igång igen.. 

Träning för Ulrika är alltid en höjdpunkt, hon lyckas få fram det bästa av både ryttare och hästar!! 👍 

   



Idag ville Elin ha med mig till stallet innan jag skulle åka. Säå så fick det bli. Hon ville träna på sånt som Ulrika tipsat om. Jag passade på att snosa lite extra på Fflach innan jag skulle åka. Vet ju inte när jag orkar till stallet igen..

   


Det blev en liten sammanfattning i bilder! 

Nu säger jag godnatt igen 😘


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 10 juli 2017 22:11

Redan juli & om en vecka fyller Elin år! Idag var det hennes ponnys tur att fylla år. 7år idag, Elin fyller 14.... Vi har varit på kusten i ett par dagar. Innan det va Elin på en veckas ridläger. Hon var nöjd med lägret. Är ju alltid kul med läger & ...

Av Malin - 14 maj 2017 22:48

Glömmer bloggen ibland... Men nu gör jag ett försök igen. Tappade sugen lite när Fflach kom hem igen. Inte för att han kom hem, utan för att han va smal & inte vanliga Fflach att rida heller. Upplevde honom som stressad. Men nu nästan två månader sen...

Av Malin - 28 mars 2017 22:54

Äntligen lite vårvärme!! I söndags var det ju helt otroligt skönt ute.. Jag startade söndagen med att åka iväg med Fflach, framförallt för att få lite miljöträning. Nyttigt att träna på nytt ställe med nya hästar. Han var inge roligt, springig & huvu...

Av Malin - 24 mars 2017 22:58

              Han är hemma igen! Och det va skönt att få hem honom igen... Även om planen va ngt annat. Han har haft det bra & blivit väl omhändertagen när han va borta på prov. Men han har nog ändå varit lite stressad över sitt miljöomby...

Av Malin - 4 mars 2017 12:37

Vaknade med feber imorse, så blir en extremt lugn dag idag. Skit, jag som skulle skriva på mitt examensarbete den här helgen. Men & andra sidan, orkar jag blogga så borde jag ju orka skriva på arbetet! Skillnaden är väl att då behöver jag tänka lite ...

Skapa flashcards